Ahmet Basa’yı Ahmet Basa Yapan Pazar Halkıdır

Son iki dönem AK Parti Pazar Belediye Başkanlığı görevini yürüten ve 31 Mart 2019’da yapılacak olan seçimlerde yeniden AK Parti Pazar Belediye Başkan adayı olan Ahmet Basa, göreve geldiği 10 yıldan buyana yaptığı hizmetleri anlattı. Başkan Basa, yeni dönemde yapacaklarını ve özellikle Rize – Artvin Havalimanı bitimi sonrası Pazar’ın gelişen bir o kadar da değişen bir ilçe olacağını söyledi.

Pazarlıların Bana Olan Sevgisi, Beni Yeniden Aday Yaptı

Ak Partinin Rize’de değişmeyen üç İlçe Belediye Başkanından biri olan Pazar Belediye Başkanı Ahmet Basa;” Yıllardır ben Belediye Başkanlığını gönül Belediyeciliği altında yapıyordum. Vatandaşın gönlüne girmeseniz, hiçbir şey olmaz. 10 senedir Pazar’da benim Başkanlığım vatandaşın gönüllerine girmeyi başardık, Pazar’da benim dönemimde çok şeyler yapıldı, Pazar Ak Parti Belediye Başkanlığı ile kabuk değiştirdi, ben Belediye Başkanı olarak ta gönüllere girdim, Diş hekimi olarak ta gönüllere girdim, İlçe Başkanı olarak ta Pazar halkının gönüllerine girdim. Pazarlıların bana olan sevgisi, bu seçimde de benim yeniden aday olmamı gerek gördü. Gönül belediyeciliği işte böyle bir şey” dedi.

Vatandaşların istemesi, partinin takdir göstermesi ile yeniden Belediye Başkanlığına aday gösterildiğine işaret eden Başkan Basa;” Hepsinden Allah razı olsun. Belediye Başkanı olarak yol yaparsın, parke döşersin eyvallah ama ben şahsım olarak vatandaşın sırtına her fırsatta dokunmayı onların acısını paylaşmayı, düğününde mutluluklarına ortak olmayı kendime şiar edinen birsiyim. Siyasi büyüklerimiz böyle istedi. Diğer aday adayları arkadaşlarımızda çok kaliteli insanlardı ama nasip böyle imiş. Bir yerde aynı partiden iki tane belediye başkan adayı olmaz, Allah’ın taktiri bu şekilde imiş, inşallah yeni dönemde çok daha iyi hizmetler altında Pazar’da çok önemli projeleri hayata geçireceğiz. Pazar halkı çok daha iyisine laiktir” ifadesini kullandı.

Söz Veriyorum

Geçmiş iki dönem Belediye Başkanlığı döneminde biraz yorulduğuna dikkat çeken Pazar Belediye Başkanı Ahmet Basa;” Belediyecilik ekip işidir. Geçmiş dönemde bazen tek başıma kaldım, yorgunluk oldu ve bu yüzden bazı işlerde aksama oldu. Bu dönem ekibimde takviyeler olacak. Belediyecilik ekip işidir. Yeni ekiple çok güzel işler yapılacaktır. Bu konuda ben söz veriyorum, yeni beş yıllık dönemde ekip arkadaşlarımla birlikte çok daha güzel Pazar olacak”

Semtleri Geçtik, Köyler Sahalara Kavuştu!

Eski Bakan ve Rize Milletvekili Osman Aşkın Bak, Hayati Yazıcı ve Muhammed Avcı’nın Pazar İlçesine yaptıkları yatırımlarının önemine vurgu yapan Başkan Basa;” Özellikle Osman bey’in spor Bakanı olması ardından Pazar İlçemize olağan üstü yatırımlar yapıldı. Pazarspor’umuza 30 dönümlük bir yer kazandırıldı. Bunun yanında bırakın semt sahalarını ilçemizde köylerde bile sahalar yapıldı. Pazar’da yapılan bütün yatırımları Osman Bakan’ım bire bir takip etti. Kendisinden Allah razı olsun. Bunun yanında çok iyi de bir İl Müdürümüz var. Mustafa Çelik Müdürü’mün takipleri çok önemli, kendisinden de Allah razı olsun. Pazar’da yapılan spor yatırımlarında İl Müdürüm Mustafa Çelik’in de emeği var. Rize ve Pazar İlçesi spor yatırımları bakımımdan belki de 50 yıl daha alamayacağı yatırımları Osman Bakanım sayesinde aldı diyebilirim. Bu konuda Pazar halkı olarak kendisine müteşekkiriz. Hayati Yazıcı Bakan’ım Pazar’a aile hekimliği projesini bir telefonda halletti. Eskiden pasajların içinde hijyen konusunda kötü bir yerde görev yapıyorlardı. Hastalar oraya gittiğinde daha da hasta oluyorlardı. Hayati beyin sayesinde 4’dörtlük hastane bazında çok güzel bir projeyi ilçemize kazandık. Ondan da Allah razı olsun” cümlesini kullandı.

Pazar, Havalimanı İle Birlikte Uçuşa Geçecek

İlçelerde hizmetlerin bitmeyeceğini söyleyen Pazar AK Parti Belediye Başkan adayı Basa;” Özellikle alt yapı problemi başta olmak üzere, sokaklarda betonlama, parke, asfalt çalışmalarına önem verdik. Pazar’da üst yapıdan çok alt yapıya önem verdik. Kanalizasyonlar ırmaklara akıyordu, bizim dönemde yüzde 90 bu işleri tamamladık diyebilirim. Su projesini bitirdik. Bu projeden çok kaliteli su Pazar halkı kullanıyor. Doğal gaz çalışmaları devam ediyor, yakın zamanda Pazar ilçemiz doğal gaza kavuşacaktır. Önceki dönemlerde bir Belediye binamız bile yoktu. Şimdi modern bir Belediye binamız var. Beş dönümlük bir yerde İller Bankasının katkısı ile büyük bir çocuk parkı yaptık. Bu parka da eski Başkanımız rahmetli Naci Atabey’in ismini verdik. Merkezi hükümetin yaptığı yatırımlardan dolayı vekillerime teşekkür ediyoruz. Kapalı spor salonu başta olmak üzere, Gençlik merkezi yapımı çok hızlı bir şekilde devam ediyor, doğu tarafında yüzme havuzu inşaatı devam ediyor. Bu havuzdan Ardeşen, Çamlıhemşin ve Fındıklı ilçelerimizde yararlanacak. Ortak bir yatırım. Hemşin deresinde çalışmalarımız devam ediyor. Bu derenin iki tarafında çalışmalar devam ediyor. Bunun yanında oturma yerleri, göletler olacak. Hemşin vadisi organik olacak. Orada tek bir sıkıntı var çöp sıkıntısı. Bu haberi yapanlar haksızlık yaptı. Çöp konusunda Vali beyin girişimleri altında çöp tesisinin ihalesi yapıldı. Buranın yeri henüz karara bağlanmadı. İki üç yer arasında duruyoruz.  Bu proje bittiğinde Fındıklı vadisinde de, fırtına vadisinde de Hemşin vadisinde de oluşan çöp problemin tamamen ortadan kalkacaktır. Pazar ilçemizin bazı noktalarında dış cephe kaplama yapılacak. Yine ilçemizde bulunan iki adet Çaykur Çay fabrikasının yerine otel yapılacak. Bu fabrikalar küçük sanayi yanına taşınacak, bu konuda Sayın Cumhurbaşkanımızın da haberi var. Güzelyalı mahallesinde sosyal tesisler yapıyoruz, ayrıca tünelin üzerinde de bir sosyal tesis yapacağız. Pazar’da özellikle yaz aylarında sorun olan düğün salonu eksikliği bu dönem bitecek. Düğün salonumuzu yeniliyoruz.  Tabi bu yatırımların en başında devasa proje olan Rize – Artvin Havalimanı. Pazar ilçemizin sınırları içinde yer alan bu proje Pazar’ın çehresine değiştirecek. Havalimanı bitiminde Pazar ilçemiz özellikle konaklama ve turizm açısından ayrı bir konuma gelecek. Pazar ilçemiz gelişen ve değişen bir ilçemiz olacak, bu proje Pazar’ın kabuğunu kıracak ve yeni yatırımları peşi sıra sürdürecektir ” dedi.

Babamın Bana Vasiyeti Var!

Konuşmasının son bölümde eksiklerinin elbette olabileceğine değinen Başkan Ahmet Basa;” Ben vatandaşı seviyorum ve gerçekten bu işi gönülden yapıyoruz. Bu işi 15 seneye çıkarmak istiyoruz, tabi vatandaşlarımızın takdiri ile. Diğer adaylara da başarılar diliyorum. Ben her zaman şunu söylerim, bir şeyi yapamayacaksak Allah bize onu nasip etmesin, boş koltuğa oturmak istemem, yaptığım hizmetler ortada. Babamın bana vasiyetidir “ Ahmet Basa’yı bu vatandaş tanıttı, ölünceye kadar da bu vatandaşın emrindeyim, belediye olur, muhtarlık olur, sivil toplumda olur, ölünceye kadar vatandaşımın emrindeyim. Beni 30 sene önce kimse tanımazdı, beni ben yapan Pazar halkıdır, bende ölünceye kadar onların hizmetindeyim, Pazar halkına borcum var, her şekil nerede olursam olayım, ben o borcumu vatandaşıma ödeyeceğim” diyerek sözlerine nokta koydu.

AJANS53.COM ÖZEL

YASAL UYARI: BU HABER AJANS53.COM TARAFINDAN YAZILMIŞTIR. KAYNAK GÖSTERİLMEDEN KULLANILMAZ